Fortsätt till huvudinnehåll

20 Saker Om Mig

Här kommer 20 saker som ni garanterat inte visste om mig!

1. Jag älskar ”pipita-rutigt”!
2.Jag är ett hardcore 80-tals fan.
3. Jag är också ett hardcore Lady Gaga fan.
4. Jag ör grym på att shoppa...
5. Chailatte är min favorit dryck.
6. Jag had varit i över 15 länder, och rest utomlands  över 30 gånger.
7. Jag är 15 år, och föddes i Maj.
8. Jag ska på Lady Gagas världsturné i Stockholm.
9. Jag bor i Göteborg.
10. Jag älskar att skriva, och har vunnit flera tävlingar.
11. Jag har en katt som heter Figaro.
12. I vår lägenhet tillhör även fri tillgång till Hagabadet spa som ligger i bottenvåningen.
13. Jag är extremt lätt lärd.
14. Jag är väldigt spontan, och det bästa jag vet är sista minuten-resor!
15. Jag ÄLSKAR lakrits.
16. Katter är mitt favorit djur, och jag är kattmänniska DELUXE.
17. Jag har simtävlat i sju år, men slutade för två år sedan.
18. Jag har stor släkt i USA.
18. Jag har haft en 1cm glugg emellan mina framtänder, p.g.a en tandställning som breddade min överkäke. Tack och lov försvan den ganska så fort...
19. Min favorit serie är American Horror Story, Bares Motel och Breaking Bad.
20. Min familj betyder oerhört mycket för mig.

Nu vet ni förhoppningsvis lite mer om mig! :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

CHANEL - Göteborg

Nya Chanel butiken i Göteborg! Läs mer här:  Läs mer

Håltimme i stan

Har haft två muntliga nationella prov nu på morgonen. *Ger mig själv en klapp på axeln för att jag klarade de utmärkt*.  Egentligen skulle jag haft idrott, men den är inställd, så min nästa lektion börjar om flera timmar... Så jag drog in till stan istället! 😊 Jag har köpt några olika krämer från ”Jabushe” till min  mamma. Och så har jag köpt två stycken hoodies till mig själv. 😂 Just nu sitter jag på NK Condeco, och äter en vegitarisk varm macka till lunch. Så jäkla gott.  Sedan måste jag dra mig tillbaks till skolan för två lektioner till.  //Vi hörs! När man försöker ta en cool bild, men prislappen hänger kvar...