Fortsätt till huvudinnehåll

VI SKA FLYTTA

Snart är det dags!!! På måndag får vi nycklarna till vår nya lägenhet som ligger i Sannegården - Eriksberg! Känns helt sjukt att det är på riktigt. Har velat flytta i flera år, och nu är det idag, och två dagar kvar...
Lägenheten är på 84kvm, ligger på 8:onde våningen och är en 3:a. Den har en jätte stor balkong, med utsikt över alla takåsar. Där får plats en stor vinkelsoffa, grill, och ett bord med två stolar!
Det finns en utgång från vardagsrummet, och den andra är i mitt rum!
Längst ned i huset har Hagabadet - Spa en anläggning, vilket vi har fri tillgång till!
Vi har också fri tillgång till yoga klasser, två stycken 24/7 gym, och en finare japansk resturang (som också ligger i bottenvåningen).
Bilder och hur vi planerar inredningen kommer på måndag! Vi hörs!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

CHANEL - Göteborg

Nya Chanel butiken i Göteborg! Läs mer här:  Läs mer

Håltimme i stan

Har haft två muntliga nationella prov nu på morgonen. *Ger mig själv en klapp på axeln för att jag klarade de utmärkt*.  Egentligen skulle jag haft idrott, men den är inställd, så min nästa lektion börjar om flera timmar... Så jag drog in till stan istället! 😊 Jag har köpt några olika krämer från ”Jabushe” till min  mamma. Och så har jag köpt två stycken hoodies till mig själv. 😂 Just nu sitter jag på NK Condeco, och äter en vegitarisk varm macka till lunch. Så jäkla gott.  Sedan måste jag dra mig tillbaks till skolan för två lektioner till.  //Vi hörs! När man försöker ta en cool bild, men prislappen hänger kvar...